Dedeman dedicat HOTIEI!

dedeman1

Daca vrei sa-ti strici ziua si nu stii cum, am o solutie simpla! Te duci la Dedeman si incerci sa faci cumparaturi. Domnii de acolo vor avea grija sa-ti explice ca esti prost si ca nu vezi bine. Cu o seninatate greu de imaginat, te vor apostrofa si, eventual, cineva grabit care sta la aceeasi coada cu tine va urla indignat – HAI, DOMNULE, PENTRU UN LEU FACI ATATA SCANDAL –  si in felul asta pleci de regula umilit, furat si, in acelasi timp, indignat!

dedemann4

Da, domnilor, la aceasta companie de regula pretul de la raft nu corespunde cu cel de la casa, si da, in momentul in care sesizezi, vei fi luat peste picior si tratat ca un paria care reclama fabuloasa suma de un leu si ceva! Daca ar fi fost prima data cand pateam asa ceva nu scriam si nu spuneam nimic. Timpul a facut sa realizez ca este pur si simplu o practica, ca hotia este ascunsa la raft si vanduta la casa – cu un pret mai mare! Fiscalizeaza? Da, avem de-a face cu o hotie fiscalizata! Plateste cineva pentru aceasta practica? De regula nu, dar daca vad ca nu pleci, eventual vor incerca sa-ti returneze diferenta! Este un alt mod de a da continuitate hotiei, dumnealor mizand efectiv ca pentru o suma atat de mica, lumea nu se mai intoarce la raft sa verifice si pleaca batand din buze.

dedemann7

Am povestit patanii de genul acesta chiar unor prieteni care efectiv au ras, aproape ca nu am fost crezut. Azi vin cu dovezi clare, am facut reclamatie, am facut poze la raft si am fost, trebuie sa recunosc, mai iute de picior decat operatorul care incerca sa ajunga inaintea mea la raft sa schimbe pretul! Probabil ca vor scoate un post la concurs- concurs de alergat si schimbat preturi la raft! Eu ce sa vreau? Vreau corectitudine si mai vreau ca in tara asta hotia sa fie pedepsita indiferent de numele in spatele caruia este practicata! Daca esti de acord cu mine, da SHARE la acest articol si IA ATITUDINE!

dedemann8

Dedeman, Brasov, 20 iunie 2016

29 de gânduri despre “Dedeman dedicat HOTIEI!

  1. Acelasi lucru se intampla si la Hipermarketul de pe strada Baciului nr. 4 pretul la raft este mai mic decat cel de la casa de marcat, am facut sesizare la OPC, care m-au sunat sa ma intrebe adresa magazinului si apoi au lasat-o „moarta in papusoi” au trecut de atunci cateva luni bune si hotii continua sa fraiereasca clientii, singura solutie este sa nu-i mai frecventez. In concluzie ANPC este mana in mana cu acesti hoti care jecmanesc clientii, fiindca constiinta angajatilor ANPC trece prin stomac, intra in magazin cu sesizarea si iese cu plasa plina si dau rezolutia ca cele reclamate nu se confirma si nici nu mai raspund reclamantului.

    Apreciază

  2. Mare chestie, astea se intampla in toate magazinele mari, ceea ce nu stiti voi este faptul ca preturile se schiimba automat din serverul central fara ca angajatii sa fie informati la timp.

    Apreciază

    • Eu nu-s curios de servere, stocuri, automatisme si cum isi gestioneaza ei marfa! Pentru mine problema e simpla, ai un pret afisat cand vreau sa platesc sa mi se pretinda suma care era afisata. Principiul asta e valabil si la piata si la magazine online, si la magazine fizice! Altfel consider ca e tentativa de inselatorie!

      Apreciat de 1 persoană

    • Pai mare chestiie, da ……ce curios ca se intampla asta doar la noi la romani !!!! Doar ca suntem asa de fraeri sa o toleram !!! E doar un leu sau doi e adevarat , dar sunt leii MEI !!!!! Si sigur ca da- mi lipsesc cand vreau sa cumpar ceva nici casierul nici propietarul magazinului nu vor trece cu vederea !!!

      Apreciază

      • Tu clar ai prea mult timp liber.
        Daca vrei sa faci ceva mai bun, incearca sa oferi tu locuri de munca si sa vezi ce inseamna corectitudine. Sau esti perfect si nu stim noi probabil. Statu ne fura in fiecare zi si nu plange nimeni si tu tai frunza la caini pt o greseala facuta de un angajat epuizat de munca si binenteles cu un randament scazut ca asa se practica in Romania. Pe deasupra urlii si ca trebuie sa plateasca pt asa zisa hotie. Bv,,, tot asa ! Iti dau eu un leu si mergi mai departe ca de oameni ca tine suntem satuli pe lumea asta ! Veniti cu pretentii parca ar fi niste sclavi angajatii aia, nu niste oameni care incearca sa castige o paine. Si vrei sa iti mai zic ceva? Nu eu am nevoie de duze sau ce ai tu acolo, tu ai nevoie asa ca daca nu iti place nu mai veni, esti liber sa alegi , nu te obliga nimeni sa te duci sa iti faci o asa zisa zi stricata. Megi cu Domnul si sa te ierte, ca eu nu te iert pt prostia de care dai dovada !

        Apreciază

    • Din moment ce foarte multa lume se plange de acest fenomen putem trage concluzia ca este o practica. Vad pretul la raft si decid sa cumpar, ajung la casa si constat diferenta – mereu pretul este mai mare ( la casa) – sesizez si in acel moment replica este una singura – nu ati vazut bine- 90% din clienti accepta, platesc si pleaca … Pe asta se mizeaza, pe faptul ca timpul fiecaruia face mai mult decat amaratul acela de leu… Replici si pareri impartite, este evident ca daca nu te lovesti de asa ceva, nu ai cum sa crezi! Eu nu cer despagubiri pentru cele intamplate, nu doresc decat sa previn o eventuala hotie mascata! Voi nu vreti sa mergeti linistiti la cumparaturi si sa nu fie nevoie sa verifici de zece ori acelasi lucru?

      Apreciază

      • Nu este o practina doar ca sunt prea multe sarcini pt cati oameni sunt si acest fenomen a luat amploare. Dar aici e alta discutie si intram intr-o polemica din care nu iesim prea curand.

        Apreciază

      • Adica mai bine tac si bag gunoiul sub pres ca poate cineva o sa mā contrazica… Nu polemica este tinta mea! Intelegerea fenomenului, recunoasterea lui si indreptarea… Sunt lucruri elementare pe care daca le punem in practica, castigam enorm!

        Apreciază

    • si cum de se intampla doar ca pretul la casa sa fie MAI MARE, niciodata invers. Daca ar fi intr-adevar greseala ar fi cazuri de diferenta de pret in ambele directii, dar NU! la casa tot timpul se cere mai mult decat e la raft! Asa ca lasati explicatiile cu sarmanii angajati supraincarcati de sarcini care nu reusesc sa schimbe pretul ca nu-i vorba de asa ceva. E pur si simplu INSELATORIE!!!

      Apreciat de 1 persoană

  3. De asta se intampla frecvent hotii ca astea , ca mai sant asa zisi destepti care le ia apararea la magazine in loc sa ia atitudine impotriva acestor practici de inselare a clientului , Voi desteptilor , cand va duceti sa platiuti la stat taxe ,si dati cu 5 banuti mai putin va primeste banii sau va cere si aia 5 banuti , STATU ROMAN ?

    Apreciază

  4. Eu am patit la fel la OBI (tot un magazin de bricolaj, din Germania). Pretul de la raft era mai mic, dar, când am sesizat, si-au cerut scuze si mi-au explicat ca pretul de la raft era cel de la reducerile din saptamâna antecedenta. Cum am refuzat sa mai cumpar produsul, seful de la raion mi-a facut o nota de reducere cu 20%, asa ca, în final, l-am achizitionat cu pret mai bun decât cel pe care-l vazusem initial la raft. Asta înseamna sa lucrezi dupa regula „Clientul nostru, stapânul nostru”!

    Apreciat de 1 persoană

    • Bai nu mai suntem in anii 001, stapani si sclavi sau ce? mor cand va aud cu forma asta de pupincurism ”clientul nostru stapanul nostru” , frate daca nu iti convine ce cumperi sau la ce pret cumperi esti liber sa lasi produsul la casa si sa cumperi din alta parte, ceea ce nu realizati voi e ca pentru un scandal la 0,5 ron sau 1 ron din orgoliul vostru voi lasati fara servici un angajat sau cu o penalizare de 10-20-30% , cine stie cat, preturile le schimba aia din centrala care nu au nici un stres si ii informeaza tarziu pe lucratorii de pe raioane, te dai zmeu cu corectitudine si altii fura paduri din Romania , vand industria si in curand ne vor vinde si pe noi , lasa cacaturile deoparte si judeca mai limpede ca nu aici e problema, furturile se afla in alta parte nu aici. Daca iti place sa fi lingusit cu expresia ”clientul nostru stapanul nostru” hai sa-ti spun ceva , este un fel de a te prosti te pupa in cur ca tu sa te simti bine si sa te intoarca asa cum vrei tu , daca te simti bine cand auzi aceasta expresie inseamna ca esti cu adevarat un prost ce merita prostit sau eventual furat, NU EXISTA STAPANI !!!

      Apreciat de 1 persoană

      • Esti departe de adevar, XXX! Prostia îsi gaseste locul acolo unde nu se ia atitudine. Azi se fura un ou, mâine un bou! Si, apropo, as lasa fara serviciu pe toti cei care-l fac în dorul lelii! România se duce de râpa în fiecare zi în care unul sau altul gândeste ca tine! „Clientul nostru, stapânul nostru!” este doar o expresie, care nu trebuie înteleasa mot-a-mot, ci, mai degraba, ca o forma de respect fata de clienti, cumparatori etc.etc… La urma urmei, fara cumparatori n-ar exista vânzatori, nici economie, nici nimic!

        Apreciat de 1 persoană

      • Si daca repari o masina sau operezi un om ,mai ai voie sa gresesti? Corectitudine si atentie TREBUIE sa fie oriunde . Poate cu acel leu imi iau un covrig sa nu cad de foame sau fac orice altceva ,nu are importanta.Eu sunt din Iasi si in multe alte supermarketuri am patit acest lucru si cu valori mult mai mari .Deci sa lasam un leu aici ,unul dincolo si tot asa…Ca sa nu mai spun ca imi aparea acelasi produs scanat de 2 ori si nu o data mi s-a intamplat.Nu este vorba de valoarea de care suntem pagubiti ci de fapta de inselatorie in sine.Multi oameni isi fac treaba in bataie de joc,in toate domeniile de activitate ,dar daca o sa ne complacem in aceasta situatie si o sa gasim scuze ,,ei,ce e un leu” sau ,,saracul angajat ,nu a fost atent,sa nu ramana fara loc de munca,hai sa nu reclam.”,aceste nereguli vor fi din ce in ce mai dese.NU EXISTA STAPANI,DAR NICI FRAIERI!!!!Probabil cei revoltati de reclamatie lucreaza in domeniu si acorda aceeasi atentie sarcinilor de serviciu ca si cei implicati in acest caz.Va garantez ca daca vi s-ar intampla de mai multe ori aceste ,,mici scapari”cu siguranta nu ati mai lua apararea vanzatorilor respectivi.

        Apreciază

  5. Ma oameni buni,voi ati uitat o mare „vorba ” care inca conduce societatea noastra ,din pacate( Lasa ma ca merge si asa)….sa va mai spun ceva eu am lucrat 10 ani in comert pe vase de croaziera,dar credeti-ma daca aveat de schimbat un pret si acel pret nu se potrivea cel de pe raft cu pretul din sistem….riscam sa imi pierd chiar slujba…….dar asta este o alta civilizatie,alta cultura,alta filozofie despre cum sa oferim un cat mai buna „customer service”….ceva ce la noi nu cred ca o sa avem NICIODATA !!!!!!

    Apreciat de 2 persoane

  6. Eu am patit si invers! In Stradivarius, o pereche de pantaloni scurti era la raft 70 de lei si la casa am platit 60 lei! Deci nu cred ca e vreo practica, e doar neatentie!!

    Apreciază

  7. Am întâlnit o practica de genul ăsta cu mult timp în urmă ( 10 -15 ani )dar la restaurant. Nu erau asemenea hypermarket – uri și mia prezentato involuntar un colaborator di bucurești care venit în Ardeal AB a pus meniul sub farfuria în care era servit fiind pățit la el acasă adică în zona Bucale cu județele limitrofe . FiÎn un restaurant Bun și serios am fost idignat pentru ca chiar nu mă puteam gândi ca se poate și așa dar omul mia zis clar ca este mai bine simplu și comod așa ca este pățit simplu nu vreacsa se tot certe cu chelneri pe sume mici dar dacă le plătești tot timpul deja este o problema.

    Apreciază

  8. Degeaba cereti ca aceasta reclamatie sa ajunga la Protectia Consumatorului.Trebuie sa faceti dv reclamatie personal.Si sunt aproape sigur ca hartia pe care ati scris a ajuns la cosul de gunoi.De cele mai multe ori asa se procedeaza..Hartiile alea sunt puse acolo doar ca sa credem noi ca am facut ceva si sa nu mai fim suparati ca nu am facut nimic.Reclamatia la protectia consumatorului nu la magazin.Sunt sigur ca seful de magazin a ras dupa ce ati plecat arucand hartia la cos :/

    Apreciază

  9. Mai taceti ma naiba astia care le luati apararea, e japca ce fac ei fiindca daca iei cate 1 leu de la fiecare client la cati oameni cumpara de la astfel de magazine intr.o zi …faci milioane, si e si lenea angajatului de a isi face treaba si verifica schimbarea preturilor din sistem cu cele de la raft. Cum naiba in alte tari unde justitia e mai drastica, de cele mai multe ori NU intalnesti asa ceva ori daca se intampla se remediaza imediat si la noi tine cu lunile chiar si dupa ce se depun atatea atentionati in privinta asta. Tara de prosti si de hoti…felicitari si respect celor care nu tac si nu zic ,,las.o ba ca merge asa”. Din cauza ca a tacut lumea prea mult s.au imbogatit prostii.

    Apreciat de 1 persoană

  10. Răspuns către nemultumitu’ în nici-un caz nu e vorba de lenea angajatului cred ca nu va dați seama Cum se muncește în astfel de locații și credeti-mă ca habar nu aveți ce e munca. Erori sunt și în sus și în jos, volumul de munca foarte mare și prostia unor cumpărători fără margini. Sunt foarte mulți vânători de greșeli dar ce nu știți voi este ca angajatul plătește , așa ca dacă vreți mai mulți șomeri și mai multe persoane cu prea mult timp liber care sa stârnească rahaturi de genul, atunci faceți reclamații peste reclamații ca așa ne ridicam nivelul de trai prin dat din gura ca din mana nu e permis.toți avem dreptul la opinii dar sa nu fim absurzi ca nu se merita.

    Apreciază

  11. Pingback: Dedeman mi-a furat un leu – CYD.RO mi-a furat un articol! Hotul striga hotul! | note politicoase

  12. Ce îmi place ca toți îl apostrofat pe bietul om pentru 1 leu. În loc sa vedeți imaginea de ansamblu va axați doar pe pățania lui. Gândiți și voi în felul următor, dacă pe zi ei înșeală minim 100 de persoane cu câte 1-2lei cam câți bani ar fii pe luna? Dacă u lași zilnic la magazin câte 30-50 de bani, în 2 săptămâni faci lejer vro 30-50 de lei (mergând la magazin de cel puțin 3 (ori pe zi). Mai lăsați ura ăsta a voastră fata de semenii voștri ca d-aia am ajuns în halul în care suntem… Dacă nu face gura îi sar 100 în cap, chiar dacă și ei la rândul lor au fost tratați la fel și în sinea lor au bombănind ceva… dar de fala și trufia e șefa în casa românească…. părerea mea este ca ar trebui sa stopam aceste „bacsisuri” cu japca ale marilor comercianți… și da angajații nu au nici.o vina.. în cel mai bun caz ar fi trebuit sa se ceara sa se verifice și sa sesize pe cei care se ocupa de etichetarea produselor cu preturile de la raft.

    Apreciază

Lasă un comentariu