Dedeman mi-a furat un leu – CYD.RO mi-a furat un articol! Hotul striga hotul!

Declar ziua de 20 iunie 2016 ziua nationala a hotiei! Naturalete, domnilor, ma dadeam eu de ceasul mortii aparand principii si explicand oamenilor o practica prin care clientul este convins la raft sa cumpere un produs pentru ca pretul afisat este mic si cum ajunge el la casa si se schimba situatia… si lumea mi-a sarit in cap – si de la coada pana in fata tastaturilor s-au gasit binevoitori care sa ma faca prost si sa-mi explice ca am prea mult timp liber de m-am apucat sa sesizez un furt de UN LEU SI CEVA! Si cum nu era de ajuns, cum nervul meu mai avea putin si o dadea in ROMANESTI EXPRESII, iata ca a venit si cireasa de pe coliva corectitudinii noastre traditionale. Ma anunta un amic, razand, ca am ajuns cu patania mea pana si pe cyd.ro!  https://notepoliticoase.wordpress.com/2016/06/20/dedeman-dedicat-hotiei/

http://cyd.ro/hotie-pe-fata-la-dedeman-tu-esti-cel-care-poate-lua-atitudine/

Acum, ce sa mai zic, domnii de la cyd.ro au sesizat ca este rost de trafic si au trecut la treaba, la o alta treaba romaneasca, mi-au luat articolul, integral, cu poze cu text si cu tot tacamul, au mai inserat pe ici, pe colo cate o reclama, sa mai faca si ‘mnealor un banut si l-au publicat…fara precizarea sursei si, mai mult, scriind in dreptul lui, PUBLICAT DE CYD! Concluzia, doua branduri romanesti calare in aceeasi zi pe mine si pe munca mea, Dedeman mi-a furat un leu si CYD.RO mi-a furat un articol! Asa, doar din principiu, sa fie, domnule, treaba romaneasca pana la capat, sa se adevereasca zicala – Hotul striga hotul!

Acum, la sfarsit de scrisorica, stau linistit si ma bazez pe lumea de buna credinta care, cu siguranta, o sa gaseasca timp si spatiu virtual in care sa ma mai apostrofeze o data si sa-mi spuna – Boule, asta este starea noastra naturala, ce nu intelegi, daca nu-ti convine situatia si nu reusesti sa fii ca noi, emigreaza!

Dragilor, leul de care povesteam eu in primul articol este echivalentul unui principiu simplu peste care treceti cu nepasare. Este motivul pentru care ei va fura din buzunare, pentru ca acolo tineti constiinta! Gestul pe care-l descriu astazi este felul in care se trece cu senila de tanc peste respectul fata de cititor – presa on-line din ziua de azi este un furt continuu – pe spatele unor oameni care muncesc, care-si tocesc coatele si-si sparg capetele, traiesc fel si fel de site-uri care nu fac alt ceva decat sa fure! Ma consoleaza un singur lucru, ATITUDINEA MEA!

Daca dai SHARE acestui articol inseamna ca nu esti ca ei, inseamna ca tara asta mai are o sansa sa-si revina! Hai sa nu-i mai lasam sa ne fure, hai sa luam atitudine si sa spunem STOP! Parerea noastra trebuie sa conteze, atata timp cat avem un comportament decent!

cyd4

Un gând despre “Dedeman mi-a furat un leu – CYD.RO mi-a furat un articol! Hotul striga hotul!

Lasă un răspuns

