Scrisoare deschisa catre presedintele Romaniei, Klaus Iohannis!

Draga domnule presedinte,

sunt tatal a trei copii de nationalitate romana si traiesc impreuna cu familia mea in Romania. Am tinut in mod special sa dau o buna educatie copiilor mei si sa le las drept mostenire in primul rand dragostea de neam si de tara. I-am invatat sa fie mandri de nationalitatea lor si sa respecte cinstea si omenia. Am sadit in sufletele lor cinstea si onestitatea. Le-am cerut mereu sa respecte institutiile statului in care s-au nascut si in mod special sa respecte presedintele ales al tarii, eu personal crezand ca omul care ocupa aceasta functie este cel mai onest si cel mai drept intre romani! Vin cu aceasta scrisoare in fata dumneavoastra pentru ca ma vad in fata unei probleme majore! Sincer, nu stiu cum sa raspund unei intrebari puse de fiul meu de doar opt ani!

iohannis

A vazut la televizor o persoana care sustinea ca aveti pe rolurile instantelor judecatoresti un dosar pentru fals si uz de fals. Copilul intreaba daca este adevarat asa ceva si mai intreaba daca l-am mintit cand i-am spus ca presedintele acestei tari este romanul cel mai bun! Ma gandeam sincer sa-i spun ca am exagerat cand i-am explicat, dar asta ar fi o minciuna si nu cred ca as proceda corect fata de el. Ma gandeam sa va caut o scuza, dar realizez ca dumneavoastra sunteti in mai mare masura sa gasiti una! Am vrut sa evit o asemenea postura ingrata si am lasat doua zile sa treaca, crezand ca fiul meu va uita! Azi a venit si mi-a mai pus o intrebare: Tata, daca ajung presedinte pot face orice? Pot sa incalc legile si sa nu patesc nimic? Ce sa-i raspund, domnule presedinte? Ce tata as mai fi eu daca de la o varsta atat de frageda incep sa-l mint? Cu tot respectul din lume, va rog sa-mi dati un raspuns pentru fiul meu! Mentionez ca aceasta nu este o scrisoare partinitoare care ataca institutia prezidentiala si care sa se vrea o arma a unui partid politic! In realitate, copilul vede si intreaba de multi domni din clasa politica si eu m-am saturat sa tot raspund pentru fiecare in parte!

Cu respect, un tata din Romania!

Lasă un răspuns

