Azi – ANTICARIAT RADIVON – si maine la fel…

Categoric vorbesc de anticariatul cu cele mai multe carti din Brasov, cu o multime de obiecte vechi si cu un spatiu generos care permite vizitatorului sa se simta in lumea lui. ANTICARIAT RADIVON, amplasat in Brasov pe strada Diaconu Coresi la nr. 2, exact in fata celei mai renumite ceainarii din Brasov, TIPOGRAFIA! Azi, si maine, si in fiecare zi, in timpul programului ai ocazia sa gasesti cartea pe care o cauti de atata timp. Poate iti lipseste o moneda din colectie si nu stiai ca acolo mai mult ca sigur o s-o gasesti. Probabil, din cand in cand, vrei sa-ti redecorezi casa si un tablou care va schimba in bine locuinta ta asteapta sa fie descoperit, si da, tot in acest anticariat.

Locul este incarcat de povesti, chiar si numele are o poveste aparte. Stiai ca Radivon, TH RADIVON, a fost bijutierul casei regale si ca acest spatiu duce mai departe un nume care striga din trecut si-si revendica faima? Am vazut ceasuri, masini de scris, medalii, carti postale si obiecte decorative care pur si simplu mi-au dezvaluit parte din istoria neamului meu romanesc. Tacamuri si ceasuri, sfesnice si mojare sau piulite, cum vreti sa le numiti voi. Au chiar aparate foto, din acelea vechi cu burduf sau aparate care in timpul comunismului erau foarte greu de gasit. Am privit chiar si un ceas care semana foarte mult cu ceasul primit de tatal meu de la bunicul meu. Parca m-am intors in timp. Si da, preturile nu sunt asa cum am crezut la intrarea in anticariatul care, la prima vedere, pare un mic muzeu, preturile sunt chiar accesibile, evaluarile sunt gratuite si ce este cel mai important am vazut ca vin oameni care doresc sa-si vanda o parte din obiectele pe care le detin. Se fac evaluari corecte si se explica fiecaruia in parte ce are in mana si care este valoarea reala de piata. Asta este un lucru mai rar intalnit in lumea anticarilor de azi! Garantat, am descoperit un loc in care lucrurile se intampla altfel si in care poti gasi o lume peste care praful nu reuseste sa se puna. Are grija anticarul, care te poate uimi cata informatie a acumulat si cata dispozitie are sa o imparta cu tine.

anticariat-radivon

Nu uita, cand vrei sa cumperi sau sa vinzi ceva, cauta acest anticariat! Ai mare grija, pe aceeasi strada mai sunt inca doua locatii care se ocupa cam de acelasi lucru, fa in asa fel si deschide si usa ANTICARIATULUI RADIVON – ai sa ai o surpriza de proportii, s-ar putea sa intelegi ca face cele mai bune oferte si ca vinde la preturi prietenoase. Uf, azi am deschis ochii cand ma plimbam pe strada asta / Diaconu Coresi nr 2 / si chiar ma bucur, am plecat cu o monografie a orasului meu natal, Brasov. De mult imi pierdusem speranta ca o voi mai gasi!

Lasă un răspuns

