Pastila nr.1 – Vis frant de realitate!

Mai, fratilor, am avut un vis peste noapte, de-mi venea sa caut somnul cel vesnic. Se facea ca traiam in Romania si totul era perfect. Aveam autostrazi mai tari ca in Germania, sisteme de canalizare in toate satele, electricitate, apa curenta la fiecare pas, implicare din partea statului in problemele cetateanului. Crescuse natalitatea, scazuse mortalitatea. Salariile si pensiile erau mai mult decat generoase si ce mi se parea mie ciudat rau de tot in vis, romanul muncea si era constiincios…

beat

Dimineata m-am dat jos din pat si am fugit la bucatarie, nu am trecut pe la baie sa ma spal… Acolo soacra-mea facea branza din laptele muls de la oi si nevasta-mea curata pestele pe care il furasem de la balta aseara. Mirosul era unul insuportabil. Am iesit pe prispa, am luat o bucata de ziar si cu doua, trei frunze de tutun am incropit o tigara. Cand am dat sa o aprinda strigat unu’ la poarta. M-am dus acolo, ala plin de glod ma intreaba daca mai am tuica din aia indoita, ca-i tremura mainile. I-am dat, ba chiar am tras si eu o dusca. In acel moment, am vazut ghiaurii mei cum incercau sa fuga la scoala. M-am revoltat, vorbisem cu ei pe seara ca azi sa mearga sa scoata oile pe imas. Mama lor de ghiauri, auzi tu, ai zice ca la scoala le da sa mance… Mi-am adus aminte de vis… Parea atat de departe noaptea, incat, de ciuda, m-am aruncat pe o capita de fan din spatele grajdului si m-am culcat fortat de tuica si de dor de mai bine. Hac, mo*tii ma-sii.

Lasă un răspuns

