Probleme la cantar, doamnelor?

Hai, recunoaste ca si tu ai un cantar acasa, unul pe care-l folosesti cand greutatea trebuie respectata, cand trebuie bagata in seama sau cand toata lumea spune ca trebuie sa tii cont de el. Al meu, am de o vreme senzatia ca arata mai mult! Sa nu-mi spui ca si tu ai avut aceeasi senzatie, ar fi prea de tot. Da, credeam ca este stricat si am luat masuri. Initial, am dat fuga la o vecina si am rugat-o sa-mi imprumute cantarul ei. Mai greu, dar am reusit sa ies din batatura ei cu cantarul in brate. Am ajuns acasa si urgent am facut proba. Cantarul ei arata cu 400 de grame mai mult. In acel moment, mi-am adus aminte ca vecina vinde concentrate pentru pasari si ca, nu de putine ori, am cumparat de la dansa. M-au apucat toate spumele, fara sa vreau am descoperit ca vecina este hoata. I-am dus cantarul urgent acasa si fara sa-i spun nimic am refuzat din acea zi sa mai vorbesc cu ea. Nu a inteles mai nimic din comportamentul meu, dar ziceam eu mai bine ca am evitat un scandal. Stiti, eu nu suport lipsa de moralitate, de unde nu este, nici Dumnezeu nu cere si gata. Problema mea insa a ramas in aer, cantarul meu dadea senzatia ca nu este bun si nelinistea punea stapanire tot mai mult pe mine. Doctorul imi recomandase  sa nu trec de acea greutate, iar eu, cu tot efortul depus, nu reuseam sa scad numerele acelea aratate de el, maria sa, cantarul. Ma uitam in oglinda si parea ca am mai slabit, chiar ma simteam mai bine si, totusi, cand ma urcam pe el, acelasi rezultat.

cantar

Intr-o zi ma plimbam linistit prin mall, vad un cantar care functiona pe baza de fise. Repede, repejor, scuze, doamnelor, urgent m-am cocotat pe dumnealui. Vai, cata fericire, arata cu 600 de grame mai putin ca al meu, imi venea sa-l iau printre altele si sa-l duc pe furis la vecina sa-l inlocuiesc cu ala masluit. In toata starea asta generala de fericire, vad in coltul aparatului o placuta metalica de pe care descifrez cu greu ca garantia aparatului era expirata. Tot acolo gasesc si un nr de telefon de la firma care se ocupa de revizia si recalibrarea obectelor in cauza… Si sun, ma programez si ma prezint, doamnelor, cu al meu cantar la dumnealor pentru ca, pe langa sanatate, imi pusesem deja si printipiile in pericol. Rezultatul a fost socant pt mine, vecina nu era hoata si eu mai aveam putin de trait. Mi-au dat lacrimile, am dat fuga la vecina si mi-am cerut scuze, la medic am fugit sa-i mai cer un pumn de pastile. Iau seara doua pentru cap si dimineata una pentru greutate. Cantarul meu are acum verificarea facuta. De vecina mea ce sa mai spun, acum o saptamana au venit de la politie si au saltat-o pe motiv ca baga nisip in concentrate. Cantarul ei era bun, ea era defecta! Toti avem cate unul, da, dragilor, la defecte ma refer…

Lasă un răspuns

