Chiria dintr-o viata anterioara…

Exista viata dupa moarte, suntem salvati. Klaus, facatorule de minuni, ce bine ca te-au ales! Dovada a fost facuta publica de presedintele Iohannis acum o zi. Cand toata lumea incepuse sa nu mai creada in minunatul sas din Sibiu si toti incepeau sa-si retraga likurile de pe facebook, a venit inaltimea sa si a clarificat totul. Din asemenea postura este imposibil sa nu dai crezare celor spuse. O declaratie scurta, marca inregistrata a lamurit tot. Da, domnilor, exista viata dupa moarte si, mai mult, viata inainte de nastere! Citez din memorie –  Eu personal impreuna cu sotia mea am furat o casa intr-o viata anterioara si acum, in aceasta viata, incasam chiria. Nu a fost usor, a trebuit sa prostesc la granita toti luntrasii, dar a meritat. Odata ce ai trecut, primesti imunitate si daca doresti, pe banii prostilor, poti ajunge chiar si aici, la Ierusalim. Acesta este locul in care am decis impreuna cu sotia mea sa ne spovedim; daca nu alegeam acest loc sa va spunem de unde venim, ce efect ar mai fi avut toata povestea vietilor noastre? Trebuie sa recunoastem ca am fost obligati de actele noastre din viata anterioara sa parasim acea viata. Acolo eram primar, era bine, dar din pozitia respectiva cred ca ajungeam la inchisoare, adica in iadul domnesc. Am facut formele si am decis sa ne mutam aici. Mai greu a fost sa-l inving pe unu’, Ponta, dar am decis sa nu spun nimic la interviu si, cum tacerea este de aur, am castigat. Ce eventual va mai poate consola este ca nu ne vom opri aici, intr-o zi imi voi lua sotia si voi pleca, trebuie doar sa aveti rabdare sa pun ochii pe ceva mai consistent. Acum, ca m-am spovedit, va las sa scrieti ce vreti, efectele se vor simti in buzunarele voastre in curand…

iohannis

Lasă un răspuns

