M-a parasit de 8 Martie!

Nu scriu aceste randuri pentru ca astept sa fiu compatimit! Va povestesc asa, intr-o doara, poate va prinde bine si reusiti sa evitati o asemenea patanie. Daca mi-ar fi spus cineva inainte si mie… evident, nu l-as fi crezut!

Teapa, mi-am luat teapa exact in ziua in care aveam mai multa nevoie de ea. Ce se vor mai amuza prietenii mei si cum am sa devin subiect de barfa prin sat. Eu, care paream atat de sigurpe mine si care le stiam pe toate. Eu, zmeul zmeilor care dadeam sfaturi altor persoane si care nu varsasem pana acum nici macar o lacrima la altarul soldatului parasit. Unde esti oare si ce te-a zamislit in asemenea culori, incat sa-mi pui capac si sa ma determini sa sufar atat dupa tine. Deseori auzeam ca fiecare nas isi gaseste nasul, dar eu zambeam ironic si nu bagam in seama proverbe ce-mi pareau irationale. Da, dragutelor, voi cele pare v-am lasat eu, ati fost razbunate, si inca cum. In zi festiva si de sarbatoare ca nu cumva sa uit prea usor asemenea intamplare. Luasem inel de logodna, va puteti imagina asa ceva? O cutie mare de bomboane de ciocolata pe care cu grija am avut suficient timp sa o desfac si sa introduc in ea fantastica bijuterie ce avea sa stea marturie uniunii noastre. Da, cu bomboane si cu inel cu tot, am ramas in brate cu o hartie si cu lacrimi in ochi ivite din ciuda. Asta am simtit, recunosc, daca as fi gasit-o iesea nasol, poate mai bine asa. Vedeti, orgoliul asta masculin care nici acum, dupa ce lupta a fost pierduta, nu vrea sa dispara. Cred ca m-as fi pus in genunchi si ceream iertare si fara vina, numai sa se fi intors. Da de, va povestesc voua acum si trebuie sa fiu cocos, sa dea bine la imagine, numai eu stiu ce este in sufletul meu.

pensive-man

Da, dragilor, radeti cu gurile pana la urechi, da, exact de 8 Martie cand ma pregateam sa o cer pe iubita mea de sotie, ea m-a parasit. Mai aveam de scris o felicitare, nu a mai avut rabdare si a disparut. M-a lasat cu ochii in soare! Ce nu intelegeti, nu am mai fost in stare sa leg doua randuri dupa ce a plecat. Venea iubi acasa si eu pauza, inspiratia m-a parasit exact cand aveam mai multa nevoie de ea. A plecat cu altul, cu alta, cine stie pe unde s-a aciuat. Poate gasesc pe la voi sugestii, ceva ce sa pun pe hartie sa-mi bucur viitoarea sotie…

Lasă un răspuns

