X night! Fete periculoase…

Am ridicat jaluzeaua. Picaturi de lumina se amestecau cu vaporii de alcool din camera. Era deranjant de dureroasa lumina, prima reactie a fost sa inchid ochii, in acel moment camera a inceput sa se invarta! Intentia mea s-a dovedit a fi una gresita. Mai aveam nevoie de cateva ore de somn. M-am trantit la loc in pat, prima tentativa de a ma trezi aveam sa o trec in revista ca pe una esuata…

Timpul a stat in loc ceva vreme, dupa care, am incercat, deja constient, sa-mi misc mana stanga care, intre timp, amortise. Linistea s-a instalat din nou, nu mai auzeam nimic… era chiar frumos. Afara infloreau ciresii, un stol de randunele trecea grabit peste acoperisul casei. Alte sute de pasari zburau si ele grabite… Dimineata tarzie si multe lucruri nerezolvate. Promisesem aseara ca ajung la prima ora la o adresa sa evaluez un pian vechi. Numai de muzica nu aveam chef acum. Era acel moment in care simplul zbor al pasarilor era deranjant. Gura imi era uscata, apa era unicul element de care simteam ca am nevoie, asa ca ma invrednicesc sa plec dupa un pahar cu apa. O adevarata aventura, momentan calculatorul, unitatea centrala, nu controla mai nimic. Am gasit sursa, doua cani au fost deajuns. Stupoare, in doua minute starea de rau s-a instalat si mai tare. O fuga spre pat si un tremurat puternic… Frisoane, acel moment care nu vrei sa vina, senzatia de lesin si fuga la baie…. Ahhhh, nu mai beau niciodata. In urmatoarele minute m-am intorsin pat. Parea unicul loc in care totul se contopea si reuseam sa ajung la o stare de bine fragila.

Pana la un anumit moment, totul era clar in mintea mea, pe urma pauza. Oare cum am ajuns acasa? Am venit singur sau insotit? M-am uitat rapid prin camera, nimic nu-mi spunea ca sunt insotit, dar ceva nu era in regula. Stiam ca nu am baut foarte mult, mai stiam ca am cunoscut o domnisoara foarte draguta si amabila. Nu-mi aduceam aminte sa ne fi despartit… A baut impreuna cu mine. Oare sa fi fost chiar asa? Instantaneu mi-a sarit tot alcoolul din cap, o spaima teribila care a activat toate simturile s-a instalat si, ca prin minune, m-am trezit umbland prin casa. Usa de la intrare era descuiata, asta a fost primul semn rau. Am inceput repede sa analizez si sa caut lucruri ce in mod normal stateau la vedere. Pauza, nervi si pauza, acum carnea incepuse sa tremure pe mine din alte motive. Oare ce mi-a pus in bautura? Abia acum incepusem sa realizez ca viata mea fusese in pericol. Am sunat la politie…. Momentan, nu gaseam mai multa putere si m-am retras din nou in pat. Am inchis ochii si incercam sa-mi aduc aminte exact ce s-a intamplat. Cam la zece minute mi-a sunat telefonul. Era politia, mi-au spus sa cobor in fata imobilului pentru ca in cinci minute ajunge un echipaj. Noroc ca eram imbracat, am coborat, ceva nu era in regula… nu recunosteam nimic, panica se instala urgent, Doamne ce mi se intampla? Ce mi-au pus in bautura? In fata blocului imi suna telefonul din nou, era dispecerul care ma intreba nervos, Unde sunteti, domnule, aveti chef de glume? Echipajul a ajuns la adresa si nu raspunde nimeni…

cafea

Mi-a cazut telefonul din mana… de la fereastra apartamentului, ea ma chema inapoi, pusese de cafea!

Lasă un răspuns

