Sex in lift???

Micile trucuri folosite de oameni pentru a interaciona mai usor cu viitoarea partenera. Cine oare nu si-a pus toata increderea macar o data intr-un parfum de calitate? Umblam mereu sa gasim unul care sa placa si care sa cucereasca in locul nostru daca este posibil. Mereu am cumparat parfumuri si mereu am folosit, dupa un dus rece sau cald, pe pialea proaspat spalata am avut grija sa pulverizez un parfum special. Asa s-a intamplat si atunci!

Eram nou locatar intr-un bloc cu zece etaje. Liftul imi parea cea mai tare inventie de pe lumea asta si daca se intampla o singura data sa nu functioneze, intelegeam si mai bine utilitatea lui. Din primele zile am remarcat o tanara superba! Era acel ceva ce lipsea din viata mea. De la prima vedere, am inteles ca trebuie sa fac ceva, ca trebuie sa fie a mea! In scurt timp, am realizat ca este singura si, spre norocul meu, am inteles ca locuia in acelasi bloc. Misiunea parea usoara, zeci de scenarii in care o invitam la o cafea au inceput sa incolteasca in mintea mea! In singuratate, imaginatia o lua razna, aveam curaj, ea accepta invitatia si, trebuie sa recunosc, ca am ajuns de nenumarate ori sa bem cafeaua imaginara. Pentru mai mult, preferam sa ajung la momentul real si sa vad, sa traiesc acele clipe cu toata intensitatea necesara. Si daca nu ar fi existat ocheadele dintre noi, probabil ca ma opream din acel drum. Putinele momente in care ne-am intersectat imi dadeau sperante si ma faceau sa merg mai departe in delirul meu frumos.

Acum sa ne intoarcem la lift, eu locuiam la etajul 7, ea, din cate am vazut, la 5, nu o data m-am gandit ca intr-o zi ne vom intalni intamplator in lift. Era unul dintre scenariile plauzibile si chiar speram ca asa se va intampla.

In acea zi am iesit din dus, ma grabeam sa ajung la o bere cu niste amici. Am aruncat un parfum peste mine in graba si am plecat. Firesc, am apelat la lift si, in timp ce-l asteptam, am simtit cum o durere tampita de stomac se instala urgent si nu-mi dadea pace. Liftul a sosit, am inchis usile si, pentru prima data in viata, m-am bucurat ca sunt singur. Crampele din stomac nu-mi dadeau pace si eliberarea a mai atenuat din durere. Instantaneu un miros insuportabil s-a instalat in lift ca la el acasa. Lesinul este acea stare in pragul careia ma aflam, putea ingrozitor si liftul s-a oprit la etajul 5. Groaza s-a instalat rapid. Usile s-au deschis insuficient de larg si in lift, grabita, a pasit ea!

maxresdefault

Acel moment unic din viata mea, pe care-l asteptam de ceva vreme, venise. recunosc, nu mi-am imaginat niciodata acest scenariu. Imi doream sa fie un vis, sa ma trezesc dimineata si sa ma amuz copios. M-am ciupit, eram treaz si rusinea devenea insuportabila. Nu a spus nimic, era o diva, a strambat din nas si a coborat odata cu mine. Fiecare a plecat pe drumul lui. Dupa cateva zile, am aflat ca s-a mutat. A fost cea mai frumoasa veste pe care am primit-o vreodata. Umilinta luase sfarsit!

Lasă un răspuns

