Gafaia sub mine, cand a sunat telefonul!

– Nenorocit iresponsabil si ticalos, unde esti? Ce se aude acolo? Raspunde, imbecilule…

Trebuie sa recunosc, de data asta a fost dragoste la prima vedere. Nimic din ce-mi canta sotia acasa nu ma putea intoarce din drum. Avea un par negru extraordinar, scurt si lucios, mereu am fost atras de brunete. Am cunoscut-o la conacul unui amic care facea din cand in cand petreceri deosebite, muzica buna, mancare gatita de bucatari excelenti si femei, Doamne, ce femei frumoase. Asa era si ea, frumoasa! Era un loc incantator, undeva la poalele unei paduri, un loc in care amicul meu, pe langa fabuloasa casa, avea si o ferma fantastica. Aici am intalnit-o prima data. Sotia mea era plecata in provincie si eu am profitat, trebuie sa recunosc, de asta.

e49e36841c077fece0d2f816442a9081

Obisnuiam sa-mi lipesc capul de gatul ei fin si lung si sa admir peisajul care ma ducea cu gandul la anii copilariei. Langa ea retraiam toate clipele frumoase din viata mea si poate asta era motivul pentru care ma atasasem atat de tare. Ochii ii erau de un negru turbat si, in splendoarea asta de loc, puteam vedea deseori cerul oglindit in ei. Era de o blandete iesita din comun si acesta era contrastul perfect intre ea si ce gaseam acasa. Ei ii placeau armasarii prietenului meu, ne plimbam  pe langa grajdurile conacului si ades o vedeam cum tresare cand ajungem in dreptul cailor superbi ce pasteau linistiti. Cred ca exista un fel de chimie intre ea si armasari, acestia nechezau la simpla ei aparitie! Priveam cu invidie la marimea organelor sexuale cu care erau dotati si, de mai multe ori, mi-am adus aminte de povestea Mariei Tereza! Nu voi incerca sa va mint, pentru ca nu este cazul, am revenit aici pentru a ma vedea cu ea de zeci de ori. Mereu imi minteam sotia! Clar aceasta nu ar fi fost de acord cu nevinovatele mele escapade. Mereu am simtit nevoia sa-mi explic, in gand, ca ce fac eu este firesc. Nu sunt singurul om capabil sa o iubeasca atat de mult. Cu siguranta, au mai fost si altii.

Cand a sunat telefonul eram pe pajiste, ea gafaia sub mine! Alerga in viteza si eu aproape ca nu reuseam sa ma tin de coama ei. Sunetul necunoscut ei a fost fatal. S-a speriat si, intr-o secunda, s-a ridicat in doua picioare. Cu o mana prins de coama ei si cu una tinand telefonul care sunase, nu am avut nicio sansa. Am apucat sa aud doar metaforele ce veneau spre urechea mea din telefon. Un nechezat puternic, o zdruncinatura si o caldura care m-a invaluit instantaneu. Daca totul s-ar fi oprit aici, probabil ca muream impacat! M-am trezit la spital! Aici… Mi-am dat pantalonii jos, ce a urmat a fost doar rutina pentru ea!

Lasă un răspuns

