Mi-am dat pantalonii jos, ce a urmat a fost doar rutina pentru ea!

Facea glume deocheate, probabil le facea special. Atingerile ei erau atente, delicate! Nimic din ce spunea si facea nu era lasat la voia intamplarii. Chiar nu aveam cum sa ma impotrivesc, parca stia exact ce gandesc si, fara sa clipeasca, se apropia tot mai tare de mine. Simteam ca ma sufoc, ca nu am suficient spatiu, ca totul in jurul meu se invarte si, efectiv, ameteam. Nu-mi dadea timp de gandire si asta ma nelinistea profund. O asemenea traire intensa nu-mi mai fusese data. Lacrimi, pur si simplu, lacrimi care curgeau siroaie peste chipul meu si ea avea grija sa le stearga! Cu atata grija si cu atata delicatete, incat nimic din cele ce cunosteam nu aveau cum sa ma faca sa ma impotrivesc. Am ajuns acolo pe pat, alcoolul consumat inainte ma facea sa simt totul la o intensitate mult redusa, dar pe ea, pe ea o vedeam si o simteam clar. Era acolo langa mine, ma sfatuia si, in acelasi timp, ma ruga. Chiar am fost convins ca trebuie sa fac urmatorul pas, nu mai aveam nici cel mai mic dubiu! Mi-am dat pantalonii jos, ce a urmat a fost pura rutina pentru ea. Piciorul meu se intarise, incepea sa prinda o culoare urata. Cu mult calm si fara sa ma bruscheze, mi-a curatat rana! Acele glume ma faceau sa mai uit de durere, ma uimea precizia cu care manuia instrumentele medicale.

asistenta ok

Ai avut noroc, Fat Frumos, curatam, spalam, facem si o radiografie iar, daca ai in continuare noroc, in seara asta, pleci pe picioarele tale acasa. Daca nu, asta e, ne mai imprietenim si noi si, peste doua zile cand vine sotia ta sa te ia acasa, o sa-ti ducem dorul. Acum ai rabdare, sa vedem, sa vedem bine ce ai patit… Pare o simpla lovitura, dar tu vei ramane aici!

Din usa camerei de garda ma privea ea, sotia. Parea ca atingerile asistentei o dureau mai tare pe ea. Vedeam regretul pe chipul ei, probabil era mult prea tarziu sa-si schimbe profesia. Gasise momentul perfect in care sa cicatrizeze rana ce dansa in sufletele noastre. Clar, asistenta era cam tarziu sa se mai faca. Ne-am inteles din priviri! Cu ochii inlacrimati, a plecat si a lasat usa deschisa… Asistenta a ramas langa mine, ma privea ca pe o reduta cucerita mult prea devreme, prea usor. Termenii acestei relatii nu aveau cum sa mai fie schimbati. Am ramas ca un sclav al acelor atingeri delicate. Ma privesc intr-o oglinda a timpului si gasesc in adancul sufletului meu multumirea pentru femeia care a stiut sa se dea la o parte. Asistenta priveste printre randuri, zilele aduc pacienti cu duiumul… Sunt gelos, ma macina si ma dor toate acele atingeri adresate lor. Acea lovitura a lasat urme adanci in sufletul meu. Suferinta continua…

3 gânduri despre “Mi-am dat pantalonii jos, ce a urmat a fost doar rutina pentru ea!

  1. Pingback: Gafaia sub mine, cand a sunat telefonul! | note politicoase

Lasă un răspuns

