La Craciun, retragerea!

La multi ani, Stefan Hrusca!!! Am deschis ochii – este atat de multa lumina, incat primul instinct de conservare m-a obligat sa-i inchid la loc… In putinele clipe de intuneric au aparut instantaneu franturi din ziua de Craciun! Halucinant, se facea ca Stefan, Hrusca Stefan umbla-n sus si umbla-n jos prin Codlea! De data asta am intrecut masura, m-am gandit si in acel moment o alta imagine imi apare, un prieten drag, pe numele lui de scena Ovidiu Atanasiu se pupa cu bateristul lui Stefan! Faina imaginatia asta a mea! Stefan a plans la Codlea, asta este sigur, Stefan a trait un Craciun fain la Codlea, noi am savurat alaturi de acest colos – palinca, sarmale, vinisor si apa mai putina… El a servit peste, a fost cel mai bun peste de Codlea! L-am asteptat mult, a venit ca o furtuna si a plecat cu amintiri frumoase spre urmatorul concert! Important este ca am avut sansa sa-l cunoastem asa cum este el, un INVATATOR! Vinovatii acestui moment sunt: Stefan Hrusca, Mario Florescu, Bogdan Enache, Muntean Catalin George, Mihai Dodan, Cristina Lincu, Raul Adrian Priboi, Ovidiu Atanasiu, Ruxandra Donose, Radulescu Alexandru, Cristel Vlad (cu semineu cu tot :)) )… si toti cei prezenti in sala de spectacol! Sunt multe alte persoane care au pus suflet alaturi de noi si care merita multumiri din partea noastra! Craciunul este acel moment in care visele devin realitate, Craciunul este magic! Craciun Fericit am avut!
IMG_2326

Lasă un răspuns

