Constanta si Codlea!

Mai sa fie, ma vazui hulit pe net si mi-am pierdut cuvintele-n poseta! Au ei, domnule, argument in plasa si ma facui mic! Avura ei dreptul acum 4 ani sa voteze cu cine au vrut, eu acum am dreptul la tacere! Ba, pardon, mojicilor, va schimbarati preferintele cum v-a poftit sufletelul si nu am venit eu sa va tin lectii de moralitate! Toate portocalele s-au facut ba rosii, ba albastre, s-au reorientat politic!houAcum vin din nou alegerile si urla in gura mare la aia de mai au curajul sa spuna cate ceva! Ba, pardon, duduilor, ma refer la cele care inca nu vedeti ca sunteti blocate-n prefacere, nu EU am schimbat macazul, dumneavoastra aveti probleme, bag de seama ca se cam gata prazul din posete si aveti nevoie sa umpleti golul cu ceva de alta culoare, dar tot praz! Unde erati, pui de daci, cand a debarcat blonda de la PDL cu chior cu tot? Vreti sa incep cu nume si prenume sa vada lumea cu cine are, in fapt, de lucru? Gudurati pe la alte partide, care mai de care cu alt macaz pe sina, credeti ca va sta bine? O gasca, vesnica gasca, care schimba culoarea politica dupa cum bate vantul si interesul! Te regasesti, draga cititor, pretendent la fonctii politice? Vai, doamne, cum va mai nimeresc, trag la intamplare si dobor duzina, parca sunteti toti o apa si-un pamflet! Aveai senzatia ca scriu de orasul Constanta si fac o paralela intre el si Codlea? Nu, draga mascatule politic, scriam de faptul ca rotirea cadrelor functioneaza de minune la Codlea (printre partidele politice)! Amu, sa sune iar telefoanele!logo note

Lasă un răspuns

