PLECAREA MEA! nevoia de echilibru!

Grup, grupulet, grupisor…buna dimineata, tuturor! A venit momentul sa ne despartim, m-am hotarat sa emigrez in tarile calde… Las in urma mea un nucleu extra, o comunitate careia o sa-i simt lipsa! In drumul meu o sa va port in suflet, exact pana acolo unde o sa am semnal de la minunata si deosebita companie de telefonie Vodafone! Decizia mea vine in urma gerului naprasnic abatut asupra sufletului nostru! Stiu ca o sa-mi urati drum bun si ca in adancul sufletelor voastre o sa apara o urma de bucurie datorata miilor de cuvinte aiurea aruncate de mine pe acest grup, grupulet, grupisor. Probabil, bucuria imensa se va asterne intre penele lebadoiului care facea concurenta minunatei noastre comunitati! Pentru el transmit un ultim fal-fal! Un alt bucuros de aceasta neasteptata despartire cu siguranta o sa fie cel caruia i-am mancat painea in ultimele doua luni! Vorbesc de stapanul inelelor verbale, de tunetul informatiei redundante din Codlea, de fochistul piroman care la o mica discutie aseara mi-a promis ca-mi da foc…(sunt fumator)!

2abcbb3

Nu pot pleca insa, pana nu-mi iau ramas bun de la fotograful comunitatii noastre, stiu va ganditi la domnul Axente, nu este vorba de dumnealui, vorbesc de acel rebel si neobosit cetatean pasator care a avut grija sa intelegeti ca eu sunt parte componenta a liberalismului Codlean! Culmea, nu sunt! Ma gandesc acum la despartire la un alt cetatean pasator, la un legumicultor cu traditie, el fiind fiul unui fost angajat la sere! Mi-am dat seama ca are o strategie destul de buna, si-a facut rost de un Agache care sta la incasat castane si care ridica de pe umarul politicianului tanar greutatea ridicolului! Cam lunga despartirea asta dar am o gramada de cunoscuti si trebuie sa aduc in discutie si neobosita activitate a edilului din societatea codleneasca. Aproape ca nu-mi mai aduc aminte de cei trei ani plini de gropi si de planetare, bielete, rulmenti si alte componente auto distruse in Codlea. Toate aceste suferinte au fost sterse cu buretele magic purtat in glasul de colindator al maestrului Hrusca! Plecam domnilor si nu-mi ceream scuze unui suflet de crestin care din putinul lui a organizat o – tombola sau tonbola – pentru multi chiar nu conteaza! Ma duceam asa de nebun ca si cand nu as fi auzit nimic de sumele alea imense cheltuite la clubul ala sportiv de la poalele renumitului varf Magura! Vedeti dumneavoastra, dragi cititori, ma refer la acei care au avut rabdare sa citeasca pana aici, vedeti cum fauna si flora urbei in care traim este acel combustibil care determina plecari, cel putin fictive, din randul societatii! Mai arunc un ultim gand si ma duc> NU PLEC NICAIERI – INCEPE DOAR FURTUNA!

Lasă un răspuns

