Scrisoare deschisa catre mama…

scrisoare deschis acatre mamaMama m-am facut mare si cred ca este timpul sa-mi iau viata in propriile maini. Mama, nu mai vreau sa stau pe capul tau si m-am hotarat sa ma apuc de politica. Este o decizie grea, dar sunt ferm convins ca o sa reusesc. Mai am doar o mica dilema, independent sau inregimentat intr-un partid. Chiar independent inca nu cred ca mi-ar prinde bine, avand in vedere ca nu am experienta politica.

Ma gandesc ca am facut 18 ani – acum 25 de ani si ca este cazul sa ma decid, dar sincer nu stiu in ce partid politic sa ma bag. In PSD, lumea zice ca astia sunt comunisti si ca este foarte greu sa ajungi in functia lui V. V. Ponta, cica ala se tine cu dintii de scaun si nu se da dus ca Iliescu. La PNL, se aude ca si-au pierdut identitatea si ca au fuzionat cu nenorocitii aia de se alaptau de la sanul Romaniei sub umbrela lui Basescu. Cred ca este vorba de PDL sau asa ceva si ma gandesc ca si aia au fost multi si ca sunt un fel de cameleoni ca prea si-au schimbat culoarea de la o zi la alta. Ce sanse as avea eu, ca frumos ca Ghorghiu nu sunt si greu ca Blaga, nici atat. Am auzit, printre altele, de aia de la PPDD, un partid nou care pana sa ajunga la Elodia a gasit de cuviinta sa vanda pe ici pe colo locuri prin parlament si camera deputatilor. Dupa cum stii, nu am bani si nici dispozitie sa platesc ceva… In aceste conditii, draga mama, m-am hotarat sa-ti scriu aceste randuri sa te anunt de bunele mele intentii, adica sa intelegi din aceste randuri ca nu am cum sa fac acest pas si sa stai linistita, ca eu inca nu plec de acasa!

Lasă un răspuns

